Thursday, June 14, 2007

Ο ΑΡΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ

μνήμη Βασιλείου, αρτοποιού

Μαύρες γραμμές. Η μιά πάνω στην άλλη.
Παραδομένο στη φωτιά να λάμπει
το έργο των χειρών σου. Στην αιθάλη
του χρόνου ν' αργοσβήνουνε κι οι κάμποι.

Κι ο μεθυσμένος χρόνος το κεφάλι
να γέρνει με τ΄ονείρου σου τα θάμπη.
Του σώματος, που ιδρώνει, τη σπατάλη
στην πύλη τη στενότερη για να μπει,

διάλεξες κι ακολούθησες το δρόμο.
Και το σταυρό του μαρτυρίου στον ώμο
τον σήκωσες, και δίχως να θυμώνεις.

Φίλε μου, τώρα βράδιασε, κοιμήσου.
Τον άρτο των αγγέλων θα ζυμώνεις
χαράματα, σ΄ αυλές του Παραδείσου

ΓΙΩΡΓΟΣ Κ. ΑΝΥΦΑΝΤΗΣ



3 comments:

Θεοδόσης Βολκώφ said...

Γιώργο, τα σέβη μου. Δεν έχω να σου πω τίποτα παραπάνω. Στα έχω πει. Να πιούμε κάποτε κανένα κρασάκι...

Γεια χαρά, φίλε...


Βολκώφ

Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Τιμή μεγάλη στη μνήμη Βασιλείου, αρτοποιού.
Πολύ όμορφο σονέτο
Καλησπέρα

Weaver said...

Ευχαριστώ φίλοι. Τιμή τα σχόλια σας για τη μνήμη του Βασίλη, ενός απο τους αγνότερους ανθρώπους που γνώρισα και είχα φίλους μου. Δυστυχώς έφυγε πρόωρα 53 μόλις ετών, χτυπημένος απο σκλήρυνση κατά πλάκας