Sunday, March 23, 2008

ΑΠΕΣΒΕΤΟ ΚΑΙ ΛΑΛΟΝ ΥΔΩΡ

Εις μνήμην Πηγής Καφετζοπούλου ...

Πηγή των στίχων, Πηγή των ονείρων, Πηγή των χρησμών , Πηγή της λήθης …Με τη φωνή μου που δεν μερώνει, με την οικεία λύπη, στο μάταιο παρόν αντίμαχος της Μοίρας , ρίχνω στο ρείθρο των αιώνων, χάρτινο καραβάκι ,τα φτωχά μου λόγια : Στο τέρμα εκεί του δρόμου σου, στους μυρωμένους κήπους , θα σε ζυγώσει ένας μικρούλης άγγελος – μόλις που φαίνονται στη ράχη οι φτερούγες του . Αν σε ρωτήσει το αίμα της πληγής μου : «Παίζει ακόμα με τις λέξεις ο πατέρας;» , μην απαντήσεις. Κράτησε τον στην αγκαλιά σου και παρηγόρησέ τον, που γεννήθηκε…

4 comments:

neoinileias said...

καλο ειναι

Φαίδρα Φις said...

καλημέρα,
συγκινητικό.

σας φιλώ

Weaver said...

@ Γιάννη , Νεήλυδες , Φαίδρα : Ευχαριστώ . Μικρή συνεισφορά στην μνήμη της Πηγής

μαριάννα said...

weaver

Πολύ με συγκίνησες...
Σκοτώθηκε προχθές ένας μαθητής μου 24 χρονών, συμμαθητής του γιου μου του μικρού και είμαι σε απόλυτη φόρτιση. Μακάρι όλα τ' αγγελούδια μας να βρουν παρηγοριά σε αγκαλίτσες σαν της Πηγής! Κι εκείνης να γλυκάνει η ψυχούλα της από τη συντροφιά των μικρών αγγέλων!